Til Start Find dit kamera Videoer på Youtube Opdateringer Dansk  Engelsk 
Support
Hvis du ringer til supporten, bedes du have følgende klar:

Produkt:
Opsætning af IP kamera
Varenummer: 123


Du kan også sende en mail til supporten med dit spørgsmål
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TIL SUPPORT


Send mig en email med FAQ svaret:



Manualer

Der findes ikke Manual på produktet

Der findes ikke Quick Guide på produktet

Tekniske Specifikationer

Opsætning af IP kamera

Hvordan opsætter jeg min mail?


Nogle internetudbyder tillader ikke brug af webbaseret mailserver (så som gmail eller hotmail). Vi anbefaler derfor at du forhører dig om dette hos din internetudbyder. Hvis internetudbyderen ikke tillader brug af webbaseret mailserver, skal du anvende en fungerende mailadresse udstedt fra udbyderen, til afsendelse af mails fra kameraet. Du kan sagtens modtage mails på en mail adresse fra en anden udbyder. Din internetudbyder eller mailudbyder kan oplyse dig deres SMTP indstillinger så som SMTP server, SMTP port og kryptering.
  • Sender: skal være en fungerende mailadresse udstedt til dig.
  • Reciever: Valgfrie mailadresser.
  • SMTP Server: skal være SMTP serveren fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • SMTP Port: skal være SMTP port fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • Transport Layer Security Protocol: vælg her den angivne kryptering i henhold til oplysninger fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • Need Authentication: skal krydses af hvis den pågældende SMTP udbyder kræver dette.
  • SMTP User: Skal være samme mailadresse som under ”sender”.
  • SMTP Password: Skal være password til mailadressen som er angivet under ”sender” og ”SMTP user”.

Tryk på Submit for at gemme indstillingerne og tryk herefter på Test.

                                                                                                                                                                                                     

Vi prøver til stadighed at forbedre supportsiden, og vil derfor sætte pris på din respons.
Har du ideer til supportsiden, er du velkommen til at sende en mail til info@safehome.dk:

Fik du svar på dit spørgsmål?

Ja helt Ja delvistIkke heltSlet ikke

FAQ
KLIK  Hvad skal jeg bruge for at få mit kamera til at fungere?


KLIK  Min computer kan ikke læse den medfølgende CD-ROM?


KLIK  Hvordan nulstiller jeg kameraet?


KLIK  Mit kamera mister forbindelsen ved trådløs opkobling?


KLIK  Virker jeres kameraer sammen med min NAS server?


KLIK  Hvad siger loven om skiltning i forbindelse med video optagelse?


KLIK  Min Internet Explorer vil ikke vise video?


KLIK  Efter jeg har installeret Active X, OCX, får jeg stadig at vide, at det skal installeres?


KLIK  Mit kamera kobler af wifi


KLIK  Mit billede hakker


KLIK  Fejl i fjernadgang


KLIK  Min mail virker ikke


KLIK  Jeg skal have tilføjet et kamera mere, hvordan gør jeg det?


KLIK  Kan ikke få WIFI forbundet


KLIK  SafeHome findes ikke på listen på min NAS, app eller anden software


KLIK  Anvender alle SafeHome kameraer samme software og er de kompatible med hinanden.


KLIK  Jeg har hentet softwaren på jeres hjemmeside, men det virker ikke og stemmer ikke med manual og installationsvideo?


KLIK  Søgeprogrammet finder ikke mit kamera


KLIK  Hvad er mit password?


KLIK  Hvordan resetter jeg mit kamera?


KLIK  Skal jeg ændre password på mit kamera?


KLIK  Jeg er bekymret for sikkerheden på mit kamera


KLIK  Hvordan opsætter jeg min mail?


KLIK  Efter jeg har opgraderet til Windows 10, kan jeg ikke mere se billederne fra kameraerne?


KLIK  Hvad er Framerate, og hvilken indflydelse har det?


KLIK  I Windows 10 åbner kameraets søgeprogram EDGE browseren, og den kan jeg ikke se billeder fra kameraet med?


KLIK  Jeg har fået en ny router, og nu kan jeg ikke se kameraerne


KLIK  Jeg kan ikke få Gmail til at fungere som afsender ved alarm!