Hvis dit kamera ikke kan findes i det medfølgende søgeprogram, forsøg da følgende:
Ved kablet forbindelse:
- Tjek at du har forbundet kameraet direkte til en LAN port i routeren. Kameraet må ikke forbindes direkte i computeren.
- Tjek at dit netværk er aktivt og at din computer har forbindelse til netværket.
- Forsøg at deaktivere sikkerhedspakker fra din internetleverandør, din antivirus samt evt. firewall for at afdække om problemet skyldes kamera eller computer.
- Prøv fra en anden computer.
- Hent vores app til din android telefon, iPhone, iPad eller android tablet, og tilføj kameraet i appen. Hvis der er forbindelse gennem appen, skal løsningen af problemet findes på din pc.
Ved wifi forbindelse:
- Tjek at du har opsat wifi korrekt, se eventuelt vores installationsvideo som viser wifi opsætningen. Du skal desuden tilsikre at du har angivet adgangskoden til dit wifi korrekt, husk at der skelnes mellem store og små bogstaver.
- Kontroller at du logger på din primær routers wifi netværk og ikke på router2 eller et accesspoint. Kamera og WIFI kan kun forbindes, hvis de er på samme netværk.
- Tjek at dit netværk er aktivt og at din computer har forbindelse til netværket.
- Forsøg at deaktivere sikkerhedspakker fra din internetleverandør, din antivirus samt evt. firewall for at afdække om problemet skyldes kamera eller computer.
- Prøv fra en anden computer.
- Hent vores app til din android telefon, iPhone, iPad eller android tablet, og tilføj kameraet i appen. Hvis der er forbindelse gennem appen, skal løsningen af problemet findes på din pc.
Er det PC du anvender, kan du prøve et andet søgeværktøj, der hedder SearchPro.
Du kan downloade det her pakket i en zip fil:
SearchProPC.zip