Til Start Find dit kamera Videoer på Youtube Opdateringer Dansk  Engelsk 
Support
Hvis du ringer til supporten, bedes du have følgende klar:

Produkt:
Wireless IP Camera SmartP2P, HD/MegaPixel, Compact, Outdoor, rain/dust proof, alu.
Varenummer: 278041


Du kan også sende en mail til supporten med dit spørgsmål
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TIL SUPPORT


Send mig en email med FAQ svaret:


Vedhæft manualen

Vedhæft Quick Guide

Manualer

Download Manual

Download Quick Guide

Tekniske Specifikationer

Dimensioner (cm) :21 x 14 x 13
Vægt (gram) :810

Wireless IP Camera SmartP2P, HD/MegaPixel, Compact, Outdoor, rain/dust proof, alu.

Hvordan opsætter jeg min mail?


Nogle internetudbyder tillader ikke brug af webbaseret mailserver (så som gmail eller hotmail). Vi anbefaler derfor at du forhører dig om dette hos din internetudbyder. Hvis internetudbyderen ikke tillader brug af webbaseret mailserver, skal du anvende en fungerende mailadresse udstedt fra udbyderen, til afsendelse af mails fra kameraet. Du kan sagtens modtage mails på en mail adresse fra en anden udbyder. Din internetudbyder eller mailudbyder kan oplyse dig deres SMTP indstillinger så som SMTP server, SMTP port og kryptering.
  • SMTP Server Name: skal være SMTP serveren fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • Server Port: skal være SMTP port fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • Safe link: vælg her den angivne kryptering i henhold til oplysninger fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • Authentication: skal sættes til on hvis den pågældende SMTP udbyder kræver dette.
  • User Name: Skal være samme mailadresse som under ”sender”.
  • Password: Skal være password til mailadressen som er angivet under ”sender” og ”SMTP user”.
  • Send To: Valgfrie mailadresser.
  • Sender: skal være en fungerende mailadresse udstedt til dig.
  • Subject: her kan du skrive en overskrift som vil stå i emnefeltet på den mail der modtages fra kameraet. Det er valgfrit om man vil skrive noget i dette felt.
  • Message: her kan du skrive en besked som vil stå i den mail der modtages fra kameraet. Det er valgfrit om man vil skrive noget i dette felt.

  • Tryk på Apply for at gemme indstillingerne og tryk herefter på Test.

                                                                                                                                                                                                         

    Vi prøver til stadighed at forbedre supportsiden, og vil derfor sætte pris på din respons.
    Har du ideer til supportsiden, er du velkommen til at sende en mail til info@safehome.dk:

    Fik du svar på dit spørgsmål?

    Ja helt Ja delvistIkke heltSlet ikke

    FAQ
    KLIK  Må jeg lave ledningsgennemførelse for at få mine stik i ly for regn/sne?


    KLIK  Hvis jeg laver indstillinger i appen, vil det så påvirke indstillingerne, når jeg ser mit kamera fra computeren?


    KLIK  Kan kameraet anvendes sammen med SafeHome NVR?


    KLIK  Hvad er ONVIF?


    KLIK  Hvordan opsætter jeg min mail?


    KLIK  Mit kamera sender mail med Alarmer hele tiden!


    KLIK  Hvordan opsætter kameraet e-mail service med en Hotmail konto?


    KLIK  Findes der andre programmer til Windows, til at finde mit kamera på lokal netværket (LAN), end det der følger med kameraet?


    KLIK  Mit kamera bliver ved med at lave "Connection Fail", når jeg vil åbne i Internet Explorer. Jeg kan sagtens se kameraet i APPen?


    KLIK  Når jeg sætter FTP op under Network >> FTP, får jeg fejlmeddelelsen "Unknown Error"