Hvis du ringer til supporten, bedes du have følgende klar:
Produkt:
Wireless IP Camera SmartP2P, HD/MegaPixel, Indoor with pan/tilt, white
Varenummer: 278040
Du kan også sende en mail til supporten med dit spørgsmål
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TIL SUPPORT
Send mig en email med FAQ svaret:
Manualer
Download Manual
Download Quick Guide
Tekniske Specifikationer
Dimensioner (cm) : | 21 x 14 x 13 |
Vægt (gram) : | 700 |
Jeg har tilsluttet kameraet til WiFi, og det fungerer fint over min pc. Jeg har hentet app'en til min iPhone 6 og den kan også finde kameraet, men den bliver ved med at skrive at kameraet er offline. Hvad skal jeg gøre?
Vi vil anbefale at du opdaterer dit kamera.
Den seneste opdatering justerer kompatibiliteten mellem kamera og app.
Du finder tilgængelige opdateringer til kameraet ved at klikke på dette link:
http://admin.safehome.dk/updates/
KLIK Jeg har tilsluttet kameraet til WiFi, og det fungerer fint over min pc. Jeg har hentet app'en til min iPhone 6 og den kan også finde kameraet, men den bliver ved med at skrive at kameraet er offline. Hvad skal jeg gøre?
KLIK Hvis jeg laver indstillinger i appen, vil det så påvirke indstillingerne, når jeg ser mit kamera fra computeren?
KLIK Kan kameraet anvendes sammen med SafeHome NVR?
KLIK Hvad er ONVIF?
KLIK Hvordan opsætter jeg min mail?
KLIK Mit kamera sender mail med Alarmer hele tiden!
KLIK Hvordan opsætter kameraet e-mail service med en Hotmail konto?
KLIK Findes der andre programmer til Windows, til at finde mit kamera på lokal netværket (LAN), end det der følger med kameraet?
KLIK Mit kamera bliver ved med at lave "Connection Fail", når jeg vil åbne i Internet Explorer. Jeg kan sagtens se kameraet i APPen?
KLIK Når jeg sætter FTP op under Network >> FTP, får jeg fejlmeddelelsen "Unknown Error"