Hvis du ringer til supporten, bedes du have følgende klar:
Produkt:
SafeHome APP - Kameraer
Varenummer: 110
Du kan også sende en mail til supporten med dit spørgsmål
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TIL SUPPORT
Send mig en email med FAQ svaret:
Manualer
Der findes ikke Manual på produktet
Der findes ikke Quick Guide på produktet
Tekniske Specifikationer
Jeg har tilsluttet kameraet til WiFi, og det fungerer fint over min pc. Jeg har hentet app'en til min iPhone 6 og den kan også finde kameraet, men den bliver ved med at skrive at kameraet er offline. Hvad skal jeg gøre?
Vi vil anbefale at du opdaterer dit kamera.
Den seneste opdatering justerer kompatibiliteten mellem kamera og app.
Du finder tilgængelige opdateringer til kameraet ved at klikke på dette link:
http://admin.safehome.dk/updates/
KLIK Hvordan fjerner jeg et kamera fra listen?
KLIK Jeg har tilsluttet kameraet til WiFi, og det fungerer fint over min pc. Jeg har hentet app'en til min iPhone 6 og den kan også finde kameraet, men den bliver ved med at skrive at kameraet er offline. Hvad skal jeg gøre?
KLIK Hvis jeg laver indstillinger i appen, vil det så påvirke indstillingerne, når jeg ser mit kamera fra computeren?