Product:
Wireless IP Camera SmartP2P, HD/MegaPixel, Fixed Indoor
Item: 278045
You can contact us:
Weekdays between 10-14
Telephone (+45) 45 65 16 55 - but see the support first if you can find the answer to your question
You can also send an email to support with your question
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TO SUPPORT
Send me an email with instructions:
There is no Quick Guide for this product
Package, dimension (cm) : | 17.6 x 14.3 x 9 |
Gå altid frem trin for trin efter manualen, eller installations-videoen på Youtube:
YouTube Installation
Kan din computer ikke læse CDen med installationsprogrammet, kan du hente installationprogrammet ved at højreklikke på "Installationsprogram" nederst i venstre menu, og "Gem som" på din computer. Installationsprogrammet hedder HMSearch-en.exe:
Find kameraet
Hvis dit kamera ikke kommer frem på listen, når du starter installationsprogrammet HMSearch-en.exe, og klikker på ”Search”, kan det skyldes flere ting.
Kameraet er fundet i HMSearch
Når kameraet er fundet, og du klikker på ”Browse” for at se kameraet, skal du muligvis installere et ActiveX modul (OCX), når det er gjort, og hvis din browser efter den er lukket og åbnet igen, stadig ikke vil vise et billede, eller fortæller dig, at OCX, som du lige har installeret, skal installeres, skal du gå ind i ”Internetindstillinger” (under tandhjulet i øverste højre hjørne), vælge ”Indstillinger for kompabilitetsvisning”, og her klikke på ”Tilføj” for det websted, der står.
Herefter gå under tandhjulet igen >internetindstillinger > sikkerhed > find pålidelige websteder og tilføj.
Nu skulle du gerne kunne se kameraet, og dets billeder.
Trådløs opkobling
Hvis du efter du har læst manualen og fulgt vores installationsvideo på Youtube ikke kan komme på kamerat trådløst, ligger fejlen typisk i et af de sikkerhedsprogrammer/firewall, du har installeret. Prøv for en kort tid, at deaktivere dem, for at finde ud af, hvilket program, der kan blokere.
Når du skal se kameraet ”udefra”, kan du gøre det på flere måder, som er beskrevet i manualen.
Kan du ikke se kameraet efter de metoder, er det typisk routeren, der enten skal have åbnet og forwardet den port, kameraet er sat op med under installationen, eller routeren og kameraet skal have aktiveret UpnP, hvilket betyder, at web opkaldet til kameraet gennem routeren er muligt.
Kan du stadig ikke få forbindelse, skal du kontakte din internetudbyder, for at undersøge, om den port kameraet er sat op til at bruge, er åben, og kan bruges til IP kameraer.
Skal du ændre porten, gøres det i kameraets menu: Network > Network > HTTP port.