Home Find Your Camera Videos at Youtube Updates/firmware Dansk  Engelsk 
Support
If you call for support, please have the following ready:

Product:
Wireless IP Camera SmartP2P, HD/MegaPixel, Fixed Indoor
Item: 278045

You can contact us:
Weekdays between 10-14
Telephone (+45) 45 65 16 55 - but see the support first if you can find the answer to your question


You can also send an email to support with your question
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TO SUPPORT


Send me an email with instructions:


Attach the manual


Manuals

Download Manual

There is no Quick Guide for this product

Technical specifications

Package, dimension (cm) :17.6 x 14.3 x 9

Wireless IP Camera SmartP2P, HD/MegaPixel, Fixed Indoor

Tilslutning – trin for trin med fejlfinding

Gå altid frem trin for trin efter manualen, eller installations-videoen på Youtube:
YouTube Installation

Kan din computer ikke læse CDen med installationsprogrammet, kan du hente installationprogrammet ved at højreklikke på "Installationsprogram" nederst i venstre menu, og "Gem som" på din computer. Installationsprogrammet hedder HMSearch-en.exe:

Find kameraet
Hvis dit kamera ikke kommer frem på listen, når du starter installationsprogrammet HMSearch-en.exe, og klikker på ”Search”, kan det skyldes flere ting.

  • Kameraet skal ved opsætningen være direkte forbundet med routeren med et internetkabel, ellers kan det ikke findes.
  • Du kan ikke se kameraet, hvis det er forbundet direkte til PCen.
  • Computeren og kameraet skal være på samme netværk.
  • Routeren skal være tændt, når kameraet forbindes, og kameraet må først tændes, efter det er forbundet til routeren (routeren uddeler normalt lokale IP adresser).

Kameraet er fundet i HMSearch
Når kameraet er fundet, og du klikker på ”Browse” for at se kameraet, skal du muligvis installere et ActiveX modul (OCX), når det er gjort, og hvis din browser efter den er lukket og åbnet igen, stadig ikke vil vise et billede, eller fortæller dig, at OCX, som du lige har installeret, skal installeres, skal du gå ind i ”Internetindstillinger” (under tandhjulet i øverste højre hjørne), vælge ”Indstillinger for kompabilitetsvisning”, og her klikke på ”Tilføj” for det websted, der står.
Herefter gå under tandhjulet igen >internetindstillinger > sikkerhed > find pålidelige websteder og tilføj.

Nu skulle du gerne kunne se kameraet, og dets billeder.

Trådløs opkobling
Hvis du efter du har læst manualen og fulgt vores installationsvideo på Youtube ikke kan komme på kamerat trådløst, ligger fejlen typisk i et af de sikkerhedsprogrammer/firewall, du har installeret. Prøv for en kort tid, at deaktivere dem, for at finde ud af, hvilket program, der kan blokere.

Når du skal se kameraet ”udefra”, kan du gøre det på flere måder, som er beskrevet i manualen.

Kan du ikke se kameraet efter de metoder, er det typisk routeren, der enten skal have åbnet og forwardet den port, kameraet er sat op med under installationen, eller routeren og kameraet skal have aktiveret UpnP, hvilket betyder, at web opkaldet til kameraet gennem routeren er muligt.

Kan du stadig ikke få forbindelse, skal du kontakte din internetudbyder, for at undersøge, om den port kameraet er sat op til at bruge, er åben, og kan bruges til IP kameraer.

Skal du ændre porten, gøres det i kameraets menu: Network > Network > HTTP port.

FAQ
OPEN  If I make settings in the app, will it affect the settings when I see my camera from the computer?


OPEN  Can the camera be used with SafeHome NVR?


OPEN  What is ONVIF?


OPEN  How do I setup the mail service?


OPEN  Are there other programs for Windows, to find my camera on the local network (LAN) than the one delivered with the camera?


OPEN  My camera keeps making "Connection Fail" when I want to open in Internet Explorer. I can easily see the camera in the APP?


OPEN  Når jeg sætter FTP op under Network >> FTP, får jeg fejlmeddelelsen "Unknown Error"