Til Start Find dit kamera Videoer på Youtube Opdateringer Dansk  Engelsk 
Support
Hvis du ringer til supporten, bedes du have følgende klar:

Produkt:
1 MP P2P FIXED HD Camera Indoor
Varenummer: 278047

Du kan kontakte os:
Hverdage ml. 10-14
Telefonnummer 45 65 16 55
– men se i FAQ først om du kan finde svar på dit spørgsmål


Du kan også sende en mail til supporten med dit spørgsmål
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TIL SUPPORT


Send mig en email med vejledningen:


Vedhæft manualen


Manualer

Download Manual

Der findes ikke Quick Guide på produktet

Tekniske Specifikationer

1 MP P2P FIXED HD Camera Indoor

Tilslutning – trin for trin med fejlfinding

Gå altid frem trin for trin efter manualen, eller installations-videoen på Youtube:

Kan din computer ikke læse CDen med installationsprogrammet, kan du hente installationprogrammet ved at højreklikke på: "Installationsprogram", og "Gem som" på din computer. Installationsprogrammet hedder SearchPro:

Find kameraet
Hvis dit kamera ikke kommer frem på listen, ved hjælp af programmet SearchPro, kan det skyldes flere ting.

  • Kameraet skal ved opsætningen være direkte forbundet med routeren med et internetkabel, ellers kan det ikke findes.
  • Du kan ikke se kameraet, hvis det er forbundet direkte til computeren.
  • Computeren og kameraet skal være på samme netværk.
  • Routeren skal være tændt, når kameraet forbindes, og kameraet må først tændes, efter det er forbundet til routeren (routeren uddeler normalt lokale IP adresser).

Kameraet er fundet i SearchPro
OBS! Du kan ikke se billeder fra kameraet med EDGE browseren, som installeres som standardbrowser sammen med Windows 10. Du skal i sted bruge Internet Explorer 11, som også installeres sammen med Windows 10 - Læs mere her Når kameraet er fundet, og du klikker på ”Browse” for at se kameraet, skal du muligvis installere et ActiveX modul (OCX), når det er gjort, og hvis din browser efter den er lukket og åbnet igen, stadig ikke vil vise et billede, eller fortæller dig, at OCX, som du lige har installeret, skal installeres, skal du gå ind i ”Internetindstillinger” (under tandhjulet i øverste højre hjørne), vælge ”Indstillinger for kompabilitetsvisning”, og her klikke på ”Tilføj” for det websted, der står.
Herefter gå under tandhjulet igen >internetindstillinger > sikkerhed > find pålidelige websteder og tilføj.

Nu skulle du gerne kunne se kameraet, og dets billeder.

Trådløs opkobling
Hvis du efter du har læst manualen og fulgt vores installationsvideo på Youtube ikke kan komme på kamerat trådløst, ligger fejlen typisk i et af de sikkerhedsprogrammer/firewall, du har installeret. Prøv for en kort tid, at deaktivere dem, for at finde ud af, hvilket program, der kan blokere.

Når du skal se kameraet ”udefra”, kan du gøre det på flere måder, som er beskrevet i manualen.

Kan du ikke se kameraet efter de metoder, er det typisk routeren, der enten skal have åbnet og forwardet den port, kameraet er sat op med under installationen, eller routeren og kameraet skal have aktiveret UpnP, hvilket betyder, at web opkaldet til kameraet gennem routeren er muligt.

Kan du stadig ikke få forbindelse, skal du kontakte din internetudbyder, for at undersøge, om den port kameraet er sat op til at bruge, er åben, og kan bruges til IP kameraer.

Skal du ændre porten, gøres det i kameraets menu: Network > Network > HTTP port.

FAQ
KLIK  Hvis jeg laver indstillinger i appen, vil det så påvirke indstillingerne, når jeg ser mit kamera fra computeren?


KLIK  Kan kameraet anvendes sammen med SafeHome NVR?


KLIK  Hvad er ONVIF?


KLIK  Hvordan opsætter jeg min mail?


KLIK  Hvordan opsætter kameraet e-mail service med en Hotmail konto?