Til Start Find dit kamera Videoer på Youtube Opdateringer Dansk  Engelsk 
Support
Hvis du ringer til supporten, bedes du have følgende klar:

Produkt:
Wireless IP Camera SmartP2P, VGA, Indoor with pan/tilt, white
Varenummer: 278042


Du kan også sende en mail til supporten med dit spørgsmål
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TIL SUPPORT


Send mig en email med FAQ svaret:


Vedhæft manualen

Vedhæft Quick Guide

Manualer

Download Manual

Download Quick Guide

Tekniske Specifikationer

Dimensioner (cm) :21 x 14 x 13
Vægt (gram) :350

Wireless IP Camera SmartP2P, VGA, Indoor with pan/tilt, white

Hvordan opsætter jeg min mail?


Nogle internetudbyder tillader ikke brug af webbaseret mailserver (så som gmail eller hotmail). Vi anbefaler derfor at du forhører dig om dette hos din internetudbyder. Hvis internetudbyderen ikke tillader brug af webbaseret mailserver, skal du anvende en fungerende mailadresse udstedt fra udbyderen, til afsendelse af mails fra kameraet. Du kan sagtens modtage mails på en mail adresse fra en anden udbyder. Din internetudbyder eller mailudbyder kan oplyse dig deres SMTP indstillinger så som SMTP server, SMTP port og kryptering.
  • Sender: skal være en fungerende mailadresse udstedt til dig.
  • SMTP Server: skal være SMTP serveren fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • SMTP Port: skal være SMTP port fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • Need Authentication: skal krydses af hvis den pågældende SMTP udbyder kræver dette.
  • SSL: vælg her den angivne kryptering i henhold til oplysninger fra den pågældende udbyder af mailadressen under ”sender”.
  • SMTP User: Skal være samme mailadresse som under ”sender”.
  • SMTP Password: Skal være password til mailadressen som er angivet under ”sender” og ”SMTP user”.
  • Reciever: Valgfrie mailadresser.

Tryk på Setup for at gemme indstillingerne og tryk herefter på Test.

                                                                                                                                                                                                     

Vi prøver til stadighed at forbedre supportsiden, og vil derfor sætte pris på din respons.
Har du ideer til supportsiden, er du velkommen til at sende en mail til info@safehome.dk:

Fik du svar på dit spørgsmål?

Ja helt Ja delvistIkke heltSlet ikke

FAQ
KLIK  Jeg har tilsluttet kameraet til WiFi, og det fungerer fint over min pc. Jeg har hentet app'en til min iPhone 6 og den kan også finde kameraet, men den bliver ved med at skrive at kameraet er offline. Hvad skal jeg gøre?


KLIK  Hvis jeg laver indstillinger i appen, vil det så påvirke indstillingerne, når jeg ser mit kamera fra computeren?


KLIK  Kan kameraet anvendes sammen med SafeHome NVR?


KLIK  Hvordan opsætter jeg min mail?


KLIK  Jeg har opsat min mail og modtaget testmailen, men jeg modtager ikke mails med billeder fra kameraet.


KLIK  Hvordan justeres følsomheden for alarmen?


KLIK  Hvordan opsætter jeg kameraet e-mail service med en Hotmail e-mail konto?


KLIK  Findes der andre programmer til Windows, til at finde mit kamera på lokal netværket (LAN), end det der følger med kameraet?