Til Start Find dit kamera Videoer på Youtube Opdateringer Dansk  Engelsk 
Support
Hvis du ringer til supporten, bedes du have følgende klar:

Produkt:
2 MP Wireless P2P FULL HD Outdoor
Varenummer: 278055


Du kan også sende en mail til supporten med dit spørgsmål
(info@safehome.dk)
SEND EMAIL TIL SUPPORT


Send mig en email med FAQ svaret:


Vedhæft manualen


Manualer

Download Manual

Der findes ikke Quick Guide på produktet

Tekniske Specifikationer

2 MP Wireless P2P FULL HD Outdoor

I Windows 10 åbner kameraets søgeprogram EDGE browseren, og den kan jeg ikke se billeder fra kameraet med?

Du skal installere IE 11 (Internet Explorer 11) hvis den ikke allerede er installeret sammen med Windows 10.
Herefter skal du vælge IE 11 som din standardbrowser således:
Når først du har installeret den browser, du gerne vil bruge.
Trin 1. Gå ind i Windows 10 Indstillinger.
Trin 2. Klik på System.
Trin 3. Klik på Standard-apps. Her kan du hurtigt og nemt vælge, hvilken browser du helst vil bruge.

                                                                                                                                                                                                     

Vi prøver til stadighed at forbedre supportsiden, og vil derfor sætte pris på din respons.
Har du ideer til supportsiden, er du velkommen til at sende en mail til info@safehome.dk:

Fik du svar på dit spørgsmål?

Ja helt Ja delvistIkke heltSlet ikke

FAQ
KLIK  Må jeg lave ledningsgennemførelse for at få mine stik i ly for regn/sne?


KLIK  Hvis jeg laver indstillinger i appen, vil det så påvirke indstillingerne, når jeg ser mit kamera fra computeren?


KLIK  Kan kameraet anvendes sammen med SafeHome NVR?


KLIK  Hvad er ONVIF?


KLIK  Hvordan opsætter jeg min mail?


KLIK  Hvordan opsætter kameraet e-mail service med en Hotmail konto?


KLIK  Jeg kan ikke finde APPen SafeHomeSmartP2P til iOS på AppStore?


KLIK  Når jeg sætter FTP op under Network >> FTP, får jeg fejlmeddelelsen "Unknown Error"